Ринок майонезів, кетчупів та інших видів соусів України є висококонкурентним, основна боротьба розгортається між вітчизняними виробниками, так як імпортери займають невелику нішу на ринку. З цієї точки зору, головним завданням існуючих і нових гравців на ринку, є пошук вільних або швидкозростаючих ніш на ринку. При цьому великі гравці за допомогою реклами та маркетингу ходів може фактично створити нову нішу, впровадження нових продуктів, у той час як для більш дрібних гравців на розкрутку нового продукту є складним. Крім високої конкуренції на ринку присутнє питання щодо досягнення високої якості продукції при збереженні конкурентоспроможної ціни.
Також для великих компаній, важливим питанням є оптимізація асортимент продукції та підвищення ефективності маркетингу. Зовсім недавно почалося активне зростання в сегменту HoReCa, в контексті відродження попиту для соусів і багато виробників намагається поліпшити свої позиції на ринку через розширення клієнтської бази.
 Високу конкуренцію на ринку на найближчі 2-3 років призведе до подальшого зростання частки ринку з крупних виробників і дистриб'юторів  та витіснення слабкіших конкурентів. Це пов'язано з тим, що затрати на збут та маркетинг будуть рости, у той час як рентабельність бізнесу скорочується та на ринку залишаться підприємства, які можуть забезпечити великі об'єми виробництва та продажу або запропонує споживачам унікальний продукт.